Bij mooi weer lekker naar buiten!
Waan je even ergens anders en kom tot rust! Ons terras is weer geopend. Midden in de binnenstad van Arnhem. We zijn flink bezig geweest om er echt iets moois van te maken en dat is gelukt. Lekker beschut tussen het groen, maar ook de mogelijkheid om van de zon te genieten. Naast ons menu […]